Arzuburan Özele gidiyorum maddi sıkıntılardan dolayı gidemicegim artık ve dogumuma az kaldı memnun kaldınız doktor ve hastane şeklinde yazarsanız çok sevinirim ☺️
Derya0777 Arzuburan iyi geceler cnm ben Akdeniz üniversitesine tıpa gdyrm orda doğumumu yapcam inşallah tavsiye ederim senblrsn tabi gene :) kaç haftalıksın bu arada :)
kelebegimm07 Arzuburan merhaba ben vitaleye gidiyorum ama arkadaşım eğitim araştırmada barış mülayim beye gidiyordu çokta memnundu doğumuda çok rahat oldu bı deneyebilirsin istersen😊
Momsmoms Arzuburan ben sigortada tülay aysal ve yaşar behmen(kadın) ikisinide gitmiştim ikiside çok tatlı ve iyiydi :)
Zeynepberenbatuhan7 Atatürk devlet hastanesinde Selda hanıma gidiyorum çok memnunum. Eğitim araştırma hastanesinde ise Esra tamburacıyı da tavsiye ediyorum