Kizlar tam 26 haftalik gebeyim. Ama bebegim kendini gostermiyor. Tabiki saglikli olmasi en onemlisi fakat hic bir sey alip yapamadigimiz gibi hayal bile kuramiyoruz. Tahminden yola cikiyoruz kiz ve erkek arasindaki farklar neler sizce kiz olunca nasil erkek olunca nasil hissediyoruz.