ElaMirza İyi geceler arkadaşlar. Dış çekim yaptırıp elbisesini tacını satmak isteyen anne adaylarımız varmı aramızda.... istigramdan bakıyorum âmâ maalesef bütçemi aşıyor eğer temiz aranızda satmak isteyen varsa ilgileniyorum..
Esraumit ElaMirza bi site onermişlerdi baktım harika seyler vardı unuttm ama bulursam yaxıcam harika seyler vardı? Tesettur musunuz yoksa acık mı?
Essa ElaMirza bende var ama acik misiniz, cunku straplez elbisem. Bir de pembe tutu etegim var kabarik.size uyarsa resim de atarim
iko58 ElaMirza 44 beden. Kopyalıyorum ama çıkmıyor. N11 den bak canımmisterse modalabio baby shower mavi incili elbise yazıyor
Burcu59 Lcwde beyaz uzun bi elbise vardi cekim icinde uygun olabilir. Bi inceleyin isterseniz. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Elbise/3197449/569635?gclid=EAIaIQobChMItrnhw8Hu2wIVxYjVCh33FQuAEAQYASABEgLZHvD_BwE