Bayburtlugelin çok amin inşallah🙏🏻 bende çok yoruluyorum işimi çok seviyorum çalıştığım yeri patronlarım abi gibiler ama ofis ortamı olduğu için çay yemek temizliğede extra biz bakıyoruz onlar çok yoruyor temmuz sonunda 32 anca oluyorum rapor hakkım ozaman doğuyor ama saolsun patronum ile görüştüm eleman baktık daa erken ayrılcamm izne 😊🙏🏻