Kızlar valilikten gittim izin aldım mesaj geldi onaylanmıştır diye ama çıktı vermediler ne yapcam bilemedim bi mesaj yeter mi ki bilemiyorum yola çıkınca sıkıntı olasın da e devlette çıkmıyor izin bilen var mı bu gelen onaylandı mesajı yeterli oluyor mu nerden çıkartıcam kağıdını