Balonnnnn Cevriye-51 ikincinin acısı daha az oluyor diyorlar daha öncekinden sinir kaybı olduğu için ne kadar doğru? Benim de ikinci olacak şu an bununla motive oluyorum😅
Cevriye-51 Balonnnnn ya bende öyle oldu ikinciyi gözümde çok büyütüyordum ama beklediğimden çok çok rahat geçti
2inciannelik Cevriye-51 benim de kasımda olacak 2 inci sezaryen . Kaç gün kaldınız hastanede ve ilkine göre ne farklıydı şimdiden teşekkürler sağlıkla büyütün