Ulkukaracam https://resimyukle.io/g/Y0R3zQF9Pj Bugün gittik 12+3 teyiz ve uyuyordu göstermedi cinsiyeti sizde bir bakın bakalım 🙏🏻
Dmndmn Ulkukaracam Ayy bende 12+5te oğlum olacağını öğrendim.Şimdi senin ultrason fotoğrafını karşılaştırdım canım bizimkiyle hiç benzemiyor gibi ya bana kız gibi geldi onun için.Normalde hiç anlamam ama karşılaştırma sonucu tahminde bulunuyorum 😂
Masal_34 aysegulagirturkmen aysegulagirturkmen merhabalar bana da ramzi teorisine göre yorumlar mısınız ? Size zahmet 😍 https://resimyukle.io/r/jGknwiVDmq şimdiden teşekkür ederim
1Acemianne lavininannesii anlamıyorum ama Benimki kız ultrasyonda diğer tarafta kafası bi kaç kız annesinde de gördum öyle sizinkide erkek gibi geldi🤭🤔
aysegulagirturkmen lavininannesii sizinde Ramzi teorisine göre erkek. Karından bakıldığında bebek soldaysa erkek sağdaysa kız. Tabi bu tamamen teori
lavininannesii Ulkukaracam ben hiç anlamıyorum seninkini de inceledim ama yok🙄 senin tahmin etti mi doktor
lavininannesii Ulkukaracam nazlı bi ponçik geliyo demek ki🥰 sağlıkla gelsinler inşallah hepimizinki🙏🏻
lavininannesii 1Acemianne ben eski ultrason resmini attım canım yenisi yok diye şuan 19+5 teyiz hala net değilim göremiyorum diyo doktorum ve söylemiyo😂
lavininannesii aysegulagirturkmen ben hep karnımın sol tarafında bişeyler var gibi hissediyorum onunla alakalı mı acaba🤔🤔
Husn-izan aysegulagirturkmen benim bildiğim tam tersiydi sanki 🤷🏻♀️ Solda ise kız🌺 Sagda ise erkek diye duydum 😊