Merhaba anneler. Aranızda sezeryan ameliyyat olan sonrakı doğumlarda normal doğum yapan var mı?
Ben 2 defa sezeryanla doğum yaptım. 3. Hamileliyim ve seçim karşısındayım. Normal doğum hiç yapmadığım için ne gibi iyi , kötü yanları var bilmiyorum. Fikirlerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız memnen olurum 🌺