Canım anneler randevu düşmüyor son bir ayıma girdim ve şuan 36+0 NST ye 36. Haftamda bağlanmam gerektiğini söyledi doktor ama randevu düşmeyince gidemiyorum randevusuz almıyorlar NST de öyle mi randevu mu almak gerekiyor benim şimdiden gitmem gerekiyor ama gidince randevusuz almıyoruz derler mi boşuna gitmeyeyim diye soruyorum bilgisi olan var mı son 28 gün 🥺