Hamileliğimin basından beri aşırı bulanti yüzünden ilac kullanıyorum, ama gelin görün normal bi hamilede 12. Haftadan sonra azalma olur bulantilarda ben 18. Haftamdayim hala ilac iciyorum ve ilaci bugun içmedim kusmaktam icim disima cikti suan o kadar kotuyum sizce bu ilac bağımlılık mi yapıyor ondan mi icmeyince kusuyorum anlamadim . Ama ilaci icine hiçbirşeyim yok 😔