Hanımlar 4 aylıkken cinsiyet öğrenmeye gittik özel hastaneye 3D ile doktor baktı erkek dedi ve herzaman gitiğim doktorum devlet hastanesinde 5nci ayıma yeni girdiğim için kontrole gittim ve yine cinsiyeti sordum kız dedi onca erkek çoçuk için çok şey aldık ne yapabilirim…