Ozlem20 Öncelikle tebrik ederim, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.☺️ Bebeğiniz kaç kilo doğdu? Ben de bugün 38+6′dayım. Normal doğum için bekliyorum. Ama gelmek bilmiyor. Kilosu da kız olmasına rağmen biraz fazla. O yüzden sıkıntı yaşar mıyım diyorum. Yarın 39+0 olacağım ve doktor kontrolüm var. Beklemeyelim, önümüzdeki hafta sezaryen yapalım, daha fazla kilo alıp içerde kalması risk diyecek muhtemelen. Ben de kabul etsem mi yoksa beklesem mi çok kararsızım.