Gulsah94 Haftamdayım özeldeki kıntrolüm bayramdan sonra. Haftaya devlete gitsem söyler mi acaba dayanamıyorum 🙈😂
YuvarlanamayanPandaa Gulsah94 gösterirse söyluyorlar ama 16 dan sonra net söylüyorlar yanılma payı çok yüksek önce çünki
Annekus Gulsah94 12 de söylemişti ilk bebeyi hemde ben sormadan doktorla alakalı hatta o zaman korona yoktu eşini de cagır cinsiyete bakalım diye güzellik yapmıstı
Nundiyebiri Gulsah94 aslında ikili tarama için ayrı yerde baktırıyorsanız ense kalınlığına doktor değilde ayrı ultrasoncu bakıyorsa o kişi çok iyi biliyor biraz sıkıştırırsanız söyler genelde söyleyip emin değilim ama der hatta dediği çıkar
miracinannesi1 Gulsah94 benim doktorum 14 de büyük ihtimalle erkek olacak demişti ben hep kesin yanılıyordur demiştim inanmamıştım kız istediğim için ama ultrasonda kendim de görünce inandım 😂
Cigdm Gulsah94 canım devlette nereye gittigin önemli araştırmada prof a git onların ulturason cihazları çok iyi perinetoloji ye gitninlarinda çok iyi öğrenirsin hemen