Melikecelalimdenizim ben 35+3üm cuma nts ye gireceğim bayram tatili gelmeden. Doktor 1 hafta önce bana kiloyla ilgili şöyle demişti: buradaki ölçümler genelde yanıltıcı oluyor o yüzden kilo olayına asla takılma. Sadece doğum olacağı an bizim içib önemli oluyor kilo o da fazla kilolu olarak ölçülürse.
Bence sende hiç takma kafana bence sorun olmaz bebeğin kilosu. Sağlıkla gelsin inşallah