Aselhifa ozaman görme ihtimaliniz daha yüksek ben adet olacağım günün akşamı yaptım bu testi ertesi gün sabah heyecanla doktora koştuk😅 azcık beklesem görülcekmiş zaten ama sizin görme ihtimaliniz daha yüksek ☺️ hayırlı olsun şimdiden bizim doğum zamanımız geldi sahılır 37 haftalık olduk☺️