Nzl123 Var mı benim gibi 25 haftalık olan nasıl gidiyor bebişler nasıl yazın hadi 😘 İsmimiz Elif olacak ama yanına bir isim daha arıyoruz fikirleriniz beklerim
brcozdmr-068906 27 haftalığım kızım olsaydı efla eslem koycaktık Muratımız olcak.☺️ Efla ismini arastirabilirsiniz bence.Cok güzel ve bilinen bir isim değil
Yasemin0728 Nzl123 bizde 25+2 haftalığız çok şükür 😊 günler Bi an önce geçsin diye bekliyorum her saniye kavuşmak için kızıma 🥰