thepurple valla canm tek basına genelde belırtı yeterlı olmayabılıyor bende de burun kemıgı kucuktu buyumede gostermemıstı ben kan verıp nıfty yaptırdım sıvı aldırmamak ıcın bıraz daha pahalı, bsey ckmadı cok sukur geneldede temız cıkıyor ama ıste bır ez dıyınce ınsanın aklına kurt dusuyor ben aldırmıcaktım sadece ogrenmek ıstemıstı. Hazırlıklı olmak adına, o donemde yaptıgı arastırmalardada sunu gormustum cogu ozel cocuk annesıyle konusmuslar ve helsı gebelıktekı tahlıl ve tetkıklerının temız olduguunu soylemıs oyuzden kotu dusunmemek onemlı ogrenmek ıstedıgıne karar verırsende nıfty onerırımm