Iyi aksamlar kizlar iyisiniz insallah
Ya kizlar bende bi kac günden beri böyle kasiklarimda agri var :/ cok degil ama var yani.
Sanki icimde birseyler yüzüyor (bebek olamaz heralde daha kücük benim yavrum:D)
Yan yattiyorum olmuyor düz yatiyorum olmuyor karnimin üstüne yatamiyorum geceleri dönüyorum fark etmeden sabah her yerim agriyor . ben anlamadim ya.. Yasakdan sonra doktora gidecem. Korkmam mi lazim? Derdimi anlatamiyorum ki..