Merhaba hanımlar tiroid değerlerimde yükseklik var kullandığım ilaç fayda etmediği için dahiliye doktoru endokroloji bölümüne yönlendirdi o doktorda ilacımı değiştirip başka ilaç yazdı ama içeriğinde bebeğe zarar verebilir yazıyor çok tedirgin oldum kullanan var mı 😔