cryingbaby Bugun 38+0 oldum, nts de sancim 50-60-70 araliginda cikti, bense regl sancisi gibi hafif hissettim, bu ağri eşiğimin yüksek olmasi anlaminami geliyor? 🤔 normalde nts de kaç cikinca dogum basliyor veya yatis yapiliyor?
Busbushatun cryingbaby bu sancılar normal canm 120-140 gordum ben dogum uzerı sancılarımda 80 den sonra genelde zorlamaya baslıyor, bıde sancının sıklaşmasıda eşiği etkıılıyor 15 dkda bır gıren sancıyla onun 3 dkda bır gırmesı aynı etkıyı hıssettırmıyor