Deryoss 5 haftalıktan 15 haftalık olana kadr kullandım sonra bıraktırdı 22 haftalıkken doktora gitimizde bebeğin aşşaya cok meyilli oldugunu söyledi ve malesef kasılmalarımda başladı tekrar progestana başlattı günde 3 tane yazdı ama bne sadece bir tane icebiliyorum 🤷🏼♀️