Senayyalcin Bugün bana sezeryan da estetik dikiş atıldı baya yürüdüğüm de falan zorlanıyorum çok ağrıyor ilk gün olduğu için mi ağrı ne zaman geçer?🙏🏽
Alize1 Senayyalcin ilk gün çok normal 1 hafta sonra daha da hafiflemiş olur çok hissetmezsiniz birde kişiden kişiye değişiyor acı eşiği yüksek olanlar daha çabuk ağrısı geçiyor ben 3 gün sonra çok rahattım baya düzelmiştim yatmiordum bi akrabam 1 ay yattı mesela ağrıyor diye
Seda_nrr Senayyalcin hayırlı olsun hemen geçer inşaAllah ağrılarınız ☺️ Estetik dikişin farkı nedir acaba
Tuba04 Senayyalcin bebişiniz hayırlı olsun siz normal istiyordunuz sanırım olmadı değil mi baya da beklemiştiniz
Pambix Seda_nrr Yapıştırma oluyor. Deride dikiş olmuyor daha çabuk kaynıyor ve izi belli belirsiz kalıyor
Busbushatun Senayyalcin canım vucut yapısıyla agrı esıgıyle alakalı bı durum bazılarımzda dıkıs yerı acıyor bazıları hıc anlamıyor bıle ıkısıd enormal gecıcek merak etme bı sure dıkkat edıceksın parol ıcebılırsınn yuruyuse devaö🌸 hayırlı olsun bu arada
Pambix Senayyalcin Normal benimde öyleydi. Sadece karşıya bak yürürken nefesleri kısa kısa almaya çalış. İki üç kalkıştan sonra rahatlarsın. İster istemez karnında baskı kesi vs oldugu için vücut alışma evresinde. Dikişlere bişey olmaz ama rahat ol.
seyram Senayyalcin yaa canım doğurdun mu sen 🙊 ben ne zamandır seni yorumlarda falan görüyordum da valla çok sevindim şuan Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🤗❤️
Senayyalcin seyram çok teşekkür ederim herkes çok tatlı ama telefonu elime alıp tek tek cevap yazacak gücü daha bulamadım kendimde 💖🤍
seyram Senayyalcin dinlen güzelce bebeğinle ilgilen sonra da bakarsın buraya öncelik sağlığınız tabiki 🤗🙂
Oykuaygun Senayyalcin benim 8.günüm daha da iyiyim. İlk gün her ayağa kalmışımda yanmalarım olmuştu. Yani ağrılar falan çok normal. Hastaneden çıktıktan sonra birkaç gün yatıp kalkmakta zorlanabilirsin. Kendini çok yormadan yürü bol su iç. Geçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün 🥰
Aynur-13 Senayyalcin doğum yaptınız demek Allah analı babalı büyütsün sağlıcakla huzurla devam edin bundan sonra hayatınıza ❤️
Saripapatyam1 Senayyalcin Şuan ağrıması normal ben 1 haftada toparlanmıştım ilk kızımda sende muhtemelen 1 hafta içinde toparlanırsın geçmiş olsun❤️
WmonallissA Senayyalcin bende 14 gün önce sezaryen oldum, estetik dikiş yapıldı, 5. günden sonra biraz rahatladım, 10. gün iyileştim sayılır, parol verdi doktorum o baya kesiyordu ağrıları
Bseda Senayyalcin yaaa doğurdunuz demek🙏🏻 Hayırlı olsun ilk iki gün için zor diyorlar. Önceden bellimiydi sezeryan olacağınız son anda mı değişti
Selinbati Senayyalcin ilk kızıma doğum yaptığımda banada estetik dikis atmışlardı en fazla 2-3 güne toplanirsin ama acısını hissedersin Allahim biran önce ağrılarını acılarını dindirsin inşallah 🤲