Kediannesi123 yok canım ben de tam tersi bugün 29+2 olduk 3 haftadır falan acayip hareketli dışarıdan görülüyor hareketleri. Özellikle gece yatarken ve sabah erken saatlerde.
Bebek hareketlerinin bir hesabı var tam bilmiyorum ama 2 saatte 10 kere hareket etmesi mi gerekiyor öyle bir şey.
bence doktorunuza sorun muhtemelen size hareketleri takip etmenizi ve süre tutmanızı söyleyecektir. Korkmayın ama sakin olun stres yaparsanız etkilenir bebişiniz. İnşallah korkulacak bir şey yoktur 🙏