Kızlar dün çatı muayenesi oldum doktor lekelenme olacağını söyledi. Bugün öğlen yapışkan yoğun kahveli kırmzılı akıntı geldi ve nişan olduğunu düşündüm. Halen hafif yapışkan pembemsi akıntı devam ediyor. Yaşayan bilen var mı normal midir yoksa acile gitmem gerekir mi?