Pammuk Transferimin 17. Günü bugün çok şükür pozitifi gördük en son iki gün önce 2000di değerim doktorum bayramdan sonra kese ve kalp atışı içim çağırdı şuan lavobaya çıkınca peçete bi kaç damla pembe leke geldi korktum yaşayan varmı😔
Szeys Pammuk Doktorun progestan falan vermiştir zaten değil mi? Yerleşme kanaması olabilir evet ama devam ederse doktorunun haberi olsun
Mavi34 Pammuk bende doktoruna bilgi ver yada acile git. Aksi bir durum varsa ona göre iğne ilaç başlanır inşallah sana sımsıkı tutunsun bebegin
Huzurmelegim_28 Pammuk yat dinlen dua ett doktorunla haberleş allahın izniyle kucağına almayı nasip etsin progestran vermiştir kıllan aksatmadann
Burcuaa Merhaba yerleşme kanaması olabilir panik yapmayın çok yoğun gelmediği sürece sıkıntı yok dinlenin sürekli Uzan’ın iş yapmayın devam etmez ama devam ederse doktorunuzu arayın dert etmeyin değeriniz güzel Allah tüm yavruları bize bağışlasın
Szeys Pammuk Anlıyorum seni. Benim de ilki tüp bebekti insan ister istemez daha hassas oluyor. Her bebek kıymetlidir ama o daha kıymetli gibi sanki😊 bişey olmaz inşallah ama takip et yine de
Pammuk Szeys şuan kesildi bi kaç damla geldi bi daha gelmedi bugün biraz ayakta fazla kaldım ondan mı acaba
Pammuk Mavi34 doktorum olabilir normal demişti ama işte insan tedirgin oluyor kesildi şuan gerçi bi kaç damla geldi
Nilly34 Pammuk benimde aynı şekilde gelmişti. Tüp bebek tedavisi ile oldu. 1 gün boyunca hafif pembe gibi. Yerleşme kanaması oluyormuş. Ama yine de acile gitmeni öneririm. İçin rahat etsin🙏