Gizemtarhan01 19 haftaligim canım bende çok kötü çekiyorum ama ne yapacağım hakkımda fikrim yok doktor yazdimi ilaç falan ?
24derya_11 Gizemtarhan01 yazdı magnezyum uzun zamandır kullanıyorum ama bi etkisini görmedim artık ağrılarım dayanılmaz şekile geçti 32 haftalık hamileyim 2 aydır fln da çekiyorum
Ddmdzmn Nasıl bir ağrı tam olarak tarif eder misiniz bende 2 gündür kasıklarımın altında ağrı çekiyorum sanki sıkışmışım gibi
Gizemtarhan01 Rahminin iki yanında kocaman bi sivilce çıkmış gibi düşün ve yürüyemiyorsun bağdaş kurup otursan daha çok ağrıyor