Htcyildiz Valla ben kudar hızlı geçeceni düşünmedim çok hızlı güzel geçti arada oldu sıkıntılarım ağrılarım ilk 3 ayım uyuyarak geçti zaten son zamanlarımda uyumayarak geçiyor 😂 acısı çıkıyor mide yanması kraplar uykudan ağrıyla kalkmalar birazda gerilimlerim başladı nasıl doğrudan diye 😤☺️
BhrDnmz Htcyildiz bana gecmiyor zaman sokaklarda bagirasim var🥰 29 haftamdayim bende gormek istiyorum 37-38🥰😂
Dilara8228 Htcyildiz Bende 37+1 haftalık oldum yalancı sancılar başladı . 5 gün sonra doğumum var hayırlısı ile 🤲😂
mukaddesmasal Htcyildiz benimde 36+2 doğum şekli belli değil bebek ters olduğundan düzelmesini bekliyoruz bakalım zaman kısalınca daha çok geçmiyor
Htcyildiz Byby99 ben takılmıyorum öyle ev işi yemek felan derken azda kocama bulaşıp döğşüyom zaman güzel geçiyor 😂😂😂
Htcyildiz BhrDnmz inşallah görürsün 🥰 bende artık tabiki kurama almak istiyorum ev mis gibi o koksun bıcur bıcır sesi gelsin
BhrDnmz Htcyildiz yaaa bebek koksun dimi cok guzel🥰 Allahim hepimiz saglikla kuagimiza alalim insallah. Allahim kollarimizi bos birakmasin🙏🏼
Adasmother Bizde şu an 37+1 olduk. Kontrolümüz vardı bugün, kızım aşağıya inmiş ama nstde herhangi bir sancı çıkmadı. Bir de geçen haftadan bu yana hiç kilo almamış ona taktım kafayı biraz 🤷♀️😒
Nhlady Htcyildiz Seninle ayni durumdayim suan zaman hizli gecti 33+4 okdum strese girdim simdide neler olucak diye
Htcyildiz Nhlady Doğum videolarına bakıyorum allahım bu burdan nasıl çıkacak diye korku sardı biraz 😅
mrsbiyolog Htcyildiz ay banada çok öabuk geçti 36 haftamızdayız bizde başa sarsak diyorum ne kadar ilk 18 haftam felaket mide bulantılı wc geçsede o günleri bile özledim şimdiden. Aslında çok felaket bel ve vajinal ağrılarım vardı ama artık iki elimdede olan karpal tunel sendromundan işaret ve orta parmaklarımı hiç hissetmiyorum ve çok uyuşuyor yatınca tüm kolum😪 ödemler gidince düzelecekmiş inşallah bakalım
Htcyildiz mrsbiyolog bende öyle olmuştum bel ağrıaı beni çok kötü yaptı en fazla 1 sar ayakta dolanıyodum ama bu son zamanlar geçti