Filinciz Merhaba yatarken uykuya geçer geçmez hatta uykudan uyanacak derecede salya gelıyor mu yoksa altında başka birseymi yatıyor
Kibarbaby Filinciz bendede oluyorr hatta durduk yere diş etlerimde kanadığı için yastığıma kanlı gelmişti bi gün 🤦🏼♀️
deletedmom24 Filinciz bağırsakta kurt varsa onun belirtisi diye biliyorum ilacı var içiyosun düşüyo kakandan. Ama şuan gebesin ne yaparlar bilemedim doktoruna danış bence bunu.
Dilekkkk Filinciz bende de bazen gelio ama hiç düşünmedim bildiğim kadarıyla vücuttaki parazitten olaniliyormuş
Filinciz Doktoruma sorucam artık ☺️ Kıl kurdu olsa başka bir belirti verır sanki karın agrısı bilmem ne . Karnım şiştikçe çoğalıyor. Ağzımın kenarına bez koyuyorum ve su gibi kokusuda yok.