XyveAnnesi Benim gibi 3.cü gebeliği yaşayan anneler var mı aranızda merak ettim? Ve yaşlar kaç acaba?
XyveAnnesi MberraAglYac aa ne güzel,bende 30 yaşındayım,bir kızım,bir oğlum,şimdi tekrar kızıma hamileyim😅 yalnız değilmişim🤗
TugceDemir 24 yaşındayım bi kızım bi oğlum var 25 haftalık hamileyim Allah nasip ederse bi oğlum daha olacak ilsallah 😍
DuyguArslan En geç 3 çocuk annesi benim herhalde 🙂 20 yaşındayım bir kızım bir oğlum var bir oğlum daha olacak Allah nasip ederse 19 haftalık
Gmz_ Elfgny Serapveminikleri Postunuzu simdi gordum memorial dicle hastanesinde ugur deger hocayi da oneren cok arkadas var ama ucreti biraz daha pahali diye biliyorum.Mardin den gelecekmissiniz hani uzak yol onu da bi arastirip karar verin isterseniz ama dedigim gibi ben ali emre hoca dan da memnunum.
XyveAnnesi Bizimde çevrede halen ilk çocuk,ikinci çocuğu olan var,ben üçüncüyle kendimi yaşlı hissetmeye başlamıştım😂