Mom089 canım troitlerine baktır bi benimde çok dökülüyordu gittim zaten troit sorunum vardı meğerse daha da yükselmiş bide d vitamini verdi falan şimdi de tararken falan dökülüyor ama onu da internette günde 50 100 tel arası normal diye okumustum normal kabul ediyorum saçında boya varsa ondan da olabilir benimki ombreli tararken banyodan sonra falan çok zor oluyor karışıyor ve dökülüyor da