momy_95 İnanın hiç bilmiyorum ki mümkün mü degil mi bir şey demedi doktorum suni sanciyla alakali. 40. Haftalara kadar kendisinin gelmesini beklersek bebek kilo almaya devam edecek 4 ü geçecek bu da normal doğumda sana ve bebeğe sıkıntı çıkaracak dedi. Cuma günü kontrollerden ve nstden sonra ne olacağını kesin konuşacağız ve bayram öncesi sezaryen için tarih belirleyeceğiz dedi. Bu bir haftadır normal doğum için hurma, squat, sıcak duş falan deniyorum ama şu anda gelecekmiş gibi bir belirti yok ne yazık ki.