Serha Kızlar 29 haftalık hamileyim karnımın sol alt tarafında bi ağrı var bebek hareket ettikçe daha kötü oluyor neden olduğu hakkında bi fikri olan var mı?
mucizemmmmmmmm Serha bende 29+5 haftaligim bugün ilk defa oldu bebek hareket ettikçe böyle karnımın içi agriyodu ve aşırı bel ağrısı çekiyorum bugün sizdede bel ağrısı varmı acaba
21Busra21 Serha bende aynı sıkıntıyı çekiyorum 2 gün önce muayenem vardı sordum doktoruma şuan bebeğin kafası tam sol aşağıda dedi ondan baskı yaptığı için oluyor dedi bende 29+2 yim
flzgms 27 haftadayım benim de çok ağrım oldu enfeksiyon sandım ama tahlilim temiz çıktı. Sonra doktoruma sordum bel ağrısı sırt ağrısı kasık ağrısı çok normal hatta paytak yürüme bile olabilir dedi. Annelik çok zormuş yaşadıkça anlıyoruz hanımlar 😊