1.de 40+6 nisanim geldi pesine sancilar 1 saat icinde basladi 2.dogumumda 38.haftmda suyum geldi ne sanci ne bsey oyle birden bartaktan bosalir gibide olmadi istemsiz sizntilar seklinde bildiginiz altiniza kacieiyorsunuz camasir islaniyor degisiyorsunuz kendimi skiyorum ama imkansiz tutmaniz o yizden suyumun sizdigini anladim gece 4 gibi olmustu bu olay ben sabah gelie gelmez doktoruma gittim hemen bi bakalim suyun mu akintmi dedi suyum mus siziyor du ve oglen 2 de doguma alintim halen sancim yoktu girdgmde hakkinizda hayirlisi olsun korkulacak bisey yok