Esel Cicekkiz1 babamın ismi ali 🥰 ama sanki bu şekilde koyarsam kayınpederim gönül koyar o toplara girmekte pek istemiyorum
Beyzan Esel ben direk Kerem koydum 😌 Kerim Allah’ın sıfatı kerem ise insanlar için hali aynı kökten geliyor. Bizim çok içimize sindi inşallah siz de içinize sinen bir isim bulursunuz
Esel Beyzan ne kadarlık oldu bebeğiniz yani huy olarak anlamından bir şeyler aldımı onu merak ediyorum 🙂
hunilianne Beyzan Kerem gerçekten çok hoş bi isim. Benim oğlumun adı Kerem Ali herkes çok beğeniyor ismini😊 ha Kerem isimli çocuklar bi tık haylaz oluyo gibi tespitlerime göre ama canları sağ olsun😀
gul_can Esel bilmiyorum ama olmaz bence nedenini sorarsanız zaten yine ilk isim kerim fark edecek bisey yok öyle bise olsaydı kerim ismi koymakta sakınca olmazdı kerim ALLAHIN ismi koymayın abdülkerim de koyarsanız kerim ile hitap etmeniz doğru olmaz ama siz bilirsiniz bi tavsiye sadece
Beyzan Esel şu an daha 30 haftalik karnımda 😌 bı adını 13. Haftada koyduğumuz için baya sahiplendik bütün aile ismi ile hitap ediyoruz 😂 kerem isminde ünlülere baktım ben hep başarılı ve yakışıklı insanlar inşallah bizimki de öyle olur 😌
Elifk Esel aslında öle konulması gerektiğini biliyoduk ama abdülkerim olaak istemedik saadece kerim koyduk. Tek kerim koymak caiz bi sakınca olmaz demişlerdi bize ama yinede kulagına abdül kerim dneilmeliymiş
Feyzacbn Esel Muhammed ismi de yalnız koyulmaması gereken isimlerden fakat çoğu insanda duydum Muhammed Ali, Muhammed Mustafa gibi gibi… Çok net bilmiyorum bu sadece benim yorumum kerim içinde yanına koymakta sakınca yoktur, inşallah 🤗
Feyzacbn Feyzacbn Gerçekten bir bilene, İslami bilgilerine güvendiğiniz birilerine danışmakta fayda var. Ne koyarsanız koyun Allah hayırlı olmasını nasip etsin inşallah 🌸
didem1234 Esel Bence böyle şeylere takılmayın. Abdülkerim koymayınca günah olacağını söylemiş bazı arkadaşlar. Kuran’da böyle bir günah çeşidi olduğunu zannetmiyorum. Bunlar sünnettir. Yapıp yapmamak size kalmış. Yapmayınca günaha girmiyorsunuz. Kafanıza çok takıyorsanız kulağına Abdülkerim olarak okutun. Kimliğe Kerim yazdırın. İsimle günah mı olurmuş.
gul_can didem1234 Araştırırsanız güzel olur internet var sosyal medya var bi zahmet bakın insanlara yanlış bilgi vermezsınız KERİM ismıde koymak istersen buyurun koyun sadece araştırıp bildiğimi söyledim ki araştırmasaydım da etrafımda cok duyuyorum çok şükür..