Merhaba 😊 19 haftalık ikiz gebeyim son bir haftadır göğsümden renksiz ve kokusuz sıvı geliyor süt mü başka bişey mi anlayamadım ama çok fazla progestan kullandık düşük tehlikesi için daha yeni bıraktık kullanmayı erken dogum riski yaratabilir diye duydum sıvının gelmesi doğru mu ? neden gelir böyle sıvı yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim