elisam1206 Dikkat etmelisiniz. Benim fazla şişliklerim vardı ayak bileklerim el parmaklarım çoğu yerim şişmişti. Ödem veya hamilelikten dolayı olduğunu düşünüyordum. 1 aya yakın bu şişliklerle durdum inmiyorduda. Bir gün sol kolumda uyuşma ve ağrı oldu. Aynı şekilde nefes almaktada güçlük çekiyordum. Hastaneye gittim bu şikayetlerle. İdrar ve kan tahlili aldılar tansiyonumu ölçtüler yüksek çıktı. İdrarda protein kaçağı tesbit edildi. Hastaneye yatırıldım. Erken doğum yapmak zorunda kaldım. Kesin sizinkide böyledir demiyorum ama tavsiyem en ufak rahatsızlığınızda acile yada normal kontrole gitmeniz. Asla hiç bir şeyi geçiştirmeyin.