Hanımlar merhaba 35. Haftamdayim rahim şeklimde bozukluk var ama gebeliğim boyunca bu konuyla alakalı hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür sadece bugün kontrolde bebeğim hala makat geliş duruyordu doktorum rahim şekli bozukluklarında genelde bebeklerin makat geliş olduğunu söyledi 37. haftada tekrar çağırdı eğer dönmemiş olursa sezeryan için gün konuşuruz dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayıp bebeği dönen oldu mu acaba ?