Bugun gittik doktora.normalde 10 gun once asil muaynemizi olduk ikili testi verdik.dusundukki 10 gun icinde kontrl hakkimiz var gidelim belki cinsiyet gorur.bugun gittik resmen bakmadi.1 dk bile surmedi bakmasi gorunmesi cok zor deyip kaldirdi.bilerek yapti 1 ay sonra gideyim diye.tam bebek ayaklarini kaldirmisti resmen ultrasonun yonunundegistirdi.ogrenemedik malesef.bidaki ay doktorumu degistircem ona gitmiycem.hic hoslqnmadim bu durumdan