Barlascemom Kızlar 14 haftalığim ve bir kaç haftadır sürekli hapsuruyorum ve kuru öksürüruyorum herhangi başka grip belirtisi felan da yok Bu durumu yaşayanlar oldu mu
Maideee1 Barlascemom bende sürekli hapsiriyorum bahar alerjim var. Her zaman bu aylarda olur. 13 haftaligim bende. Artık hapsirdigim zaman korkuyorum bebege birşey olur mu diye çünkü kasıyoruz haliyle
sema12818 Barlascemom bende 12 haftalık hamileyim ilk zamandan beri sürekli hapsuruyorum burnumda tıkanıklık yaşıyorum alıştım artık 🤭🤭🤭
Sita3434 Benim de alerjim var bunlar fizyolojik şeyler kızlar abartmayın rahat olun doktorunuza da sorabilirsiniz hiçbir zararı yok diyecek hatta YouTube’da doktorlar da videolarda anlatıyor ben her gün sayısız hapşırıyorum