Kızlar merhaba tecrübeli anneler eksiğim ya da fazlam varmı önerilere açığım kafam karıştı anca hazırlıyorum 37. Haftadayım bunlar bebek için
1 adet 5 Li hastane çıkışı (dogdugunda hemşireye verilecek )
1 adet 10 lu hastane çıkışı forogtaf için ertesi gün ,battaniyesi hemşireye verilecek lazım olur mu orada bilemedim ayrı ayrı yazdım fermuarlı poşetlere
1 adet ayaklı alt üst takım
3 adet çıtçıtlı zıbın kısa kol
3 adet çorap
15 adet bez
yeni doğan prima ıslak mendil
emzik küçük natural Po biberon
1 adet Müslin battaniye toplam 2 battaniye çıkışla beraber
pişik kremi almak koymak istemedim hemen pişik olmaz diye düşündüm kendimce
7 adet mendil