Hanımlar ben bu kez kız kardeşim için açtım bu postu . . Sancıları var , not etmiş sancılarını. Kendisi 39+3 haftalık hamile ve 2 cm açılması vardı. Ben şimdi buraya resim olarak yükleyeceğim . Sizce doğum sancıları mı? Ben anlamıyorum pek ..ikinci gebeliğim ama ilki sezeryan . Hiç sancı felan çekmedim bilmiyorum .