Aysun1990 canım benim de suanda aktif şişlik ve enfeksiyon var diş etimde. Bugün dişçideydim henüz antibiyotik vermedi ama içini açıp ilac koyacağım dedi. Bence aksatmadan git doktora, ben de ilkten gitmedim karbonatla, Listerine ile çalkaladim ama daha kötü oldu. Ev yapımı şeyler geçirmiyor malesef