nazcicek_3 Arkadaslar 9 haftaligim karnim cikiyo sanki 3. Gebebelik fakat 4 aylik gibi karnim var bu normalmi
Minnakbiranne1 nazcicek_3 ben de 9+0 haftadayım benim de göbeğim vardı zaten bide ekstra gaz olduğundan da şiştiğini düşündüm çünkü bişey yemiyorum kilo almış olamam
1yildirim-bebek nazcicek_3 ben 9haftalığım ama kiloyla sislik farklı kilom var ama şişlikte var cok rahatsız oluyo insan ama bikacgündür daha rahatim sanki
Minnakbiranne1 nazcicek_3 devamlı bulantım var özellikle akşam yemeği saatinde artıyo bişey yiyemiyorum bi çorba salata yiyebilirsem kârdır