Eylulunannesi-2 Hanımlar ebebegin sampuanını yağını losyonu nu alayım dye düşündm. Çünkü içerigi temiz olarak arastrdım ama kullanan yakınım hiç yok. Kullanan alan begenen var mı? Fiyatı uygun kokusu güzel ama bebeklere nasıl gelyor acaba?
ysfali06 Eylulunannesi-2 bildiğim kadarıyla ebebeğin sadece şampuanının içeriği temiz. İnstagram mühendisin oğlu sayfasından bakarak almıştm ürünleri bnde sizde bakabilirsiniz
Banu_alper Eylulunannesi-2 1,5 yasinda oglum bir kac aydie ebebek sampuanina gectik mustela kullaniyordum cok pahalilandigi icin deneyelim dedik ikincisindeyiz bir sıkıntı yasamadik
Motherhoodie Eylulunannesi-2 yok yapmadı, göz yakmıyor sanırım benim kızım banyoya girdiği an ağlar bilmiyorum 😂
Eylulunannesi-2 ysfali06 evet az önce arkadas a yazdm cnm bende orda gördmde. Acaba neden o kadar ucuzki :))
Eylulunannesi-2 Banu_alper mustela yı düşündm önce sonra sebemade karar verdm. Mühendisin oğlun da da e bebegn sampuanı içerik olarak sebemadden daha iyi ydi. Öyle farkettm bende bu sampuanı… Ama fiyatı okadar uygun ki şüpheye düşüyorum :)
Banu_alper Eylulunannesi-2 ayni oranda mustela 100 tl iken o 15-20 lira bende supheye dustum acikcasi ama mühendisinoglunu bnde takip ediyorum ona guvendim
ysfali06 Eylulunannesi-2 kendi ürünleri daha uygun zaten. Önemli olan fiyat değil zaten içerik şampuanında içeriği temiz gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 🌸
Eylulunannesi-2 ysfali06 tesekkür ettm. Deneyecgm ne olurki dn fazla zatwn bbgm sevmese kendm kullanırım
Eylulunannesi-2 Banu_alper ya pahalıysa iyidir dye düşünmek te herzmn dogru degl tabi ama. Aynen mühendisin oglunda sebemad e ii demyor ama oda 50 lra gene pahalı ebebegnkinden. Genede alıp denyecegm bakalm begenmesssem degstrrm hemen
Beyzan Banu_alper bunun sebebi mustelanin ithal olması sonuçta Fransız markası her türlü labaratuvari ARGE merkezi orda mesela şu an Fransa’da mustela bin bir şampuanı 20-25 Euro arası ama türk parasına çevirince fiyat uçuyor haliyle 🤷🏻♀️
Purpura26 Eylulunannesi-2 Babyme markasının şampuanının içeriği temiz diye gördüm. Mühendisinoğlu sayfası var orda inceliyorlar bakabilirsin
Beyzan Eylulunannesi-2 ben yeni doğan köpük şampuanı ve losyonu aldım ikisi. De çok güzel losyon bebek yağı gibi değil yağlı değil hemen emilen bir nemlendirici Krem. Öyle çok baskın bı kokusu da yok zaten doğallıktan yana olan biri o mis kokularin çocuğunun cicekerden değil kimyasallardan geldiğini bilir 🙂 ben iki ürünü de tavsiye ederim eğer dogumunuz yaza ise losyon yeterli olur ama kış bebeği olacaksa daha fazla nemlendirme için bebek yağı gerekebilir ama onun yerine zeytinyağı da olabilr 🙂
Eylulunannesi-2 Beyzan valla temmuzda dogumum ben her ürününü alayım dye düşündm. Fazlamı olur blmyorm tabi. Sacına köpük sampuanı vucuduna çilekli sampuanı. Losyon ve yağ bide. Sadece pişik kremni mustela aldm. Ama losyon yeterli oluyorsa yağı daha sonra alınablr
Beyzan Eylulunannesi-2 saç ve vücut bebeklerde aynı ürün kullanılıyor 🙂 çünkü banyo süresi çok uzun değil ve insan yetişkin gibi öyle yoğun köpük yapmıyor bir de yaz bebeği olacağı için sık duş alacağı için ben her banyoda Sampuan kullanacağım sadece su ile günlük duş yeterli olur bence. Her bebek kuru ciltli olmuyor bir de yaz terlemesi olunca bence yağ gereksiz belki doğumdan sonra duruma göre alırsınız 🙂
Eylulunannesi-2 Beyzan ucuz görünce ne varsa almaya niyetlendm 😅 ama zeytınyagınıda cok duyuyorum bazı anneler herseye kulanıuo bebekler e göğüs uçlarına. Önce losyon deneym saol cnm. Etrafım da yenidoğan hassas olur ii bişey al dyende oluyor. Kafam cok karışyor. Parasında deglm ii gelsn yeter