DeryaSanli artık TR de spinal+epidural kombi diye beraber yapılıyor diye biliyorum ben ama, en konforlusu oymuş.. baştan spinal yapıp o bölgeyi uyuşturup epidural için katater takılıyormuş, epiduralin en iyi yönü ameliyat sonrasında da istediğin zaman elinde bir buton oluyor ve ağrı hissettiğinde o butona basıp ağrını azaltabiliyorsun