atas11 herkese merhaba biliyorsunuz kısıtlamalarda evde zaman gecmek bilmiyor ve sürekli birşeyler yeme ihtiyacı duyuyorum özellikle tatlı 🤓🤓 sizler kısıtlamalarda kilonuzu korumak icin neler yapıyorsunuz yada aldıgınız kilolardan memnun musunuz ?
Remziye_2121 atas11 ben her zaman ekmeğe saralle sürüp yerim bebişimde her akşam kıpır kıpır maşallah 🧿
Remziye_2121 atas11 valla 55 kiloyla hamile kaldım en son 4 hafta önce baktım 49 olmuştum şok oldum kilo almam lazım dedim kendi kendime
atas11 Remziye_2121 ne guzel ben biraz balik etliyim daha cok alicam diye de biraz tedirginim 😀 insallah cok asiriya kacmadan tamamlarim hamileligimi