Tam olarak tarif edemiyorum ama rahimle göbeğin kesiştiği yerde sağ ve sol taraflarda keskin bir sancım oluyor bazen. Bu daha çok eğildiğimde ve nadiren hapşırma sırasında oluyor. Özellikle bugün bahçedeyken fidelerimiz vardı bir kaç tane onları ekmek için çömelerek oturdum hızlıca bahsettiğim o ağrı girdi. Doğrulurken ve nefes alırken canım o kadar yandıki eşimin desteğiyle oturdum bi 5 dk geçti çok şükür. Sizce bu ağrılar normal mi yaşayan var mı? (19+4 )