Zeynepysn Eşimle kutay düsunuyoruz ama kimse begenmiyo kulaga hos gelen anlami guzl olan bebek isimleri onerirmisiniz
Hocaoglu Zeynepysn Benimde oğlum olucak adı Arden olucak. Ama ben kutay ismini de çok beğeniyorum. Bence siz kimseye bakmayın ki şahsen bende öyle yapıyorum. Çocukları olanlar bizi dinledimi de biz dinleyelim kendi çocugumuz olucak sonuçta. İçinize hangi isim siniyorsa onu koyun 🤲🤭
zenan8 Zeynepysn (kimseler) sizin için bu kadar önemli mi? … Beğendiyseniz koyun gayet de güzel bir isim
Elliss Zeynepysn Kutay ismini ben çok beğeniyorum hemde anlam olarakta hem anlamlı hemde çok güçlü bir isim neden beğenmiyorlar anlamıyorum?
Emineky Kutay güzel bir isim biz de Kutay ve Göktürk arasında gittik geldik göktürkü tercih etti eşim şimdilik çok duyulmamış bir isim gibi ama anlamı da kendi de güzel bence