Kızlar nisan 5 inde adet günüm bugun olmam lazımdı olmadım 2 haftadır aşırı halsizim kasıklarım agrıo karnım gurulduyo iştahsızım koku hassasiyetim vazla duygusalım dondurma yerken aglıyorum o derece 🙈 ani sinirlenmye basladım, akıntım çok fazla ama nerdeyse 2 dünde bir test yapıorum negatif cıkıo pisikolojik olarak mı belirti yasıyorım çok istedgım için kendimi hamile sanıyorum 😒 bilemedim