Merhaba Hanımlar
Öncellikle moralim çok bozuk çok üzgünüm..
2 düşük 1 kimyasal gebelik geçmişim var
pıhtılaşma sorunu da tespit edildi.
son kürtajımdan 2ay sonra gebe kaldım tekrar
perşembe beta hcg verdim (adet öncesi 3 gün) 24 çıktı
bugun (6gün sonra) tekrar verdim 37 çıktı.
Doktor kürtaj sonrasi yavaş olabilir dedi
Sonradan açılabilir de dedi..
diş gebelikte kimyasal da olabilir dedi..
Pazartesi bi daha kan vermeye gidicem.
yaşayan varmı?
deneyemleyen varmı?
umut varmı?